Pagina's

zondag 9 februari 2014

Tips tegen lekkage

Mijn vorige post over natte voeten heeft een aantal bruikbare tips opgeleverd. Sikaflez en Bison poly max. Sikaflex is volgens Google alleen te koop bij speciale vakhandel en die heb ik niet in de buurt. Bison haal je bij de bouwmarkt. Dat heb ik maar gedaan, dus. Vanmiddag de wielkasten goed schoon gemaakt en gedroogd met de föhn van de dames. Is die ook nog ergens goed voor!
Daarna het spul goed aangebracht, Nu maar laten drogen. Ik kan pas dinsdag weer rijden, dus droogtijd is voldoende.

Wat een vuil zat er in de wielkasten zeg! Ik heb beide kanten maar eens goed leeggemaakt. Nu span ik waarom ik minder snel ging.:)

Ik zag overigens dat de linkerkant wel goed afgewerkt was. Met een mooi matje erop en goed rond afgewerkt. Dat ga ik dus in het voorjaar, als de temperatuur hoog genoeg is, maar eens doen. Moet wel het wel eruit, want het was wel een gepiel met die kitspuit. Nou ja, het moet een maand of 2 blijven zitten, dat zal toch wel?

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten