Pagina's

vrijdag 3 januari 2014

vooruitblik 2014

Even een tegengeluid tegen al die terugblikken. Ik kijk sowieso graag vooruit. Dus, vooruit, een blik op 2014. Een nieuwe woonwerkroute, 2 zelfs, per volgende week. Ik ga mijn route verleggen van Warnsveld-Almelo naar Warnsveld-Arnhem en Warnsveld-Nijmegen. De eerste is korter, rond 35 kilometer, de tweede zou weleens 55 kunnen worden. Of ik dan 2 x per week ga rijden zoals tot nu toe of vaker, dat zal moeten blijken uit hoe ik het ervaar. Mijn streven is toch zoveel mogelijk per Q naar het werk te rijden. Daarnaast ga ik weer voor veel LOL ritten, zowel de maandelijkse op zondag als de tussendoortjes. Geen RIJS of RMM dit jaar, maar een rit Duitsland in wellicht. Rond de meivakantie weer een week ergens heen, met Marc zoals de afgelopen 2 jaar? We zien wel, misschien willen er wel meer mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten