Pagina's

zondag 1 april 2012

Grappen en grollentocht

We deden vandaag de naam van onze Achterhoeks/Gelderse ligfietsclub eer aan. LOL ging de grappen en grollentocht doen. Wat kan anders de naam van een tocht zijn op 1 april? Geen mijnen uit WO2 tegengekomen, ook geen meteorieten en bosbranden. Wel LOL gehad tijdens de koffiestop in Ruurlo. Redelijk appelgebak, jammer dat het niet warm was, dan was het waarschijnlijk stukken beter geweest.

Een mooie door Marc uitgezette route gereden, afwisselend landschap, afwisselend weer en natuurlijk weer veel bekijks. Een jongen in Ruurlo vond de RastaMango van L@R3nz de mooiste maar die was waarschijnlijk voor 5 euro omgekocht.

De opkomst was weer goed, 4 Q's een Mango, een Roets en een Hurri.

Nog even en we vieren het 1 jarig bestaan van LOL.

7 opmerkingen:

  1. Ik was ook niet kapot van het appelgebak. Het verhaal van de ober was beter, dan het gebak.

    Het was geen Hurri, maar een Fujin......!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Casper

    Met een beetje goede wil rijd ik 14 april vanuit Rijssen richting Bunschoten. Heb jij in het gebied Rijssen Zutphen Ede nog tips voor mooie wegen om te rijden?

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Peter,

      je kan vanuit Rijssen over Markelo naar Laren en Zutphen. Bij Zutphen de IJssel over en via Laag Soeren naar Hoenderloo, Otterlo en uiteindelijk Ede. Zoek de binnenwegen op en je hebt een mooie tocht in het verschiet. Als ik niets heb staan in mijn agenda kan ik wel een stuk met je meerijden vanuit Zutphen. Laat maar weten.

      Verwijderen
    2. Dag Casper

      Het ziet er naar uit dat het doorgaat. Mocht je tijd vinden het lijkt mij leuk om een stuk samen op te rijden. Hgr Peter

      Verwijderen
  3. Casper,

    Het was zondag weer een heerlijke LOL rit. De route van Marc was leuk om te rijden. De taart in ruurlo was inderdaad niet om over naar huis te schrijven vooral niet nadat de ober "trots" verteld had dat het huisgemaakt was.

    Ik zal binnenkort eens gaan tekenen voor een ijselmeer route en balletjes gaan opwerpen wanneer het daarvoor een leuk moment is.

    gr Nico

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je eens "Haute cuisine" wilt eten dan beveel ik je
    Bakkerij Schuiteman in Garderen aan. Die bevindt zich aan de Bakkerstraat 8 (Nomen est Omen). Zie ook Bocycles blogbericht over deze bakker.

    BeantwoordenVerwijderen