Pagina's

dinsdag 3 maart 2015

De 6

Het wordt weer beter weer, hoewel dat verschillend geïnterpreteerd zal worden. Vanochtend reed ik weg bij 0 graden Celcius, met als gevolg een gemiddelde van 25.1. Dat komt ook door het bochtige circuit dat ik heb gekozen. Tevens enige tegenwind, ongeveer 4BF.

Vanmiddag de terugrit, ongeveer 7 graden Celcius en de wind van opzij, niet echt mee, niet echt tegen. De vaart erin in het eerste deel van de rit.
Dan komt het moment dat de 6 er weer op kan. Ik rijd veel in de 5, dan is het bereik tussen 25 en 35 per uur. Als de 6 erop kan, betekent het dat ik hele stukken weer boven de 35 kom.
Tot ik vlak voor Toldijk de wind schuin van voren krijg, dan gaat ie weer terug op de 5. Uiteindelijk komt het gemiddelde op 30,1

Toch, goed gevoel dat de 6 er weer is!

2 opmerkingen: