Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

langzame leegloper......

Vanochtend vol goede moed van start gegaan op weg naar Almelo, om te gaan werken. Vanaf de start ging het wel lekker. Wegens de kou en eventueel verwachte regen met de Sinner kap gereden. Omdat die aan de zijkanten snel beslaat heb ik er een mini deflector in gemaakt. Marc heeft me een stuk lexan cadeau gedaan, waarmee ik kon knutselen. De mini deflector moet wel verder geperfectioneerd worden. Het maakt de voorkant goed wasemvrij, maar de zijkanten mogen nog beter.

Koud was het, in vergelijking met eerder deze week. In Lochem kom ik altijd langs een thermometer en die gaf vanochtend 4 graden aan. Vanmiddag om 13 uur nog maar 6 graden. En toch was het behoorlijk zweten, met slechts 1 zweethemd aan.
Regen bleef uit.

Ergens na Diepenheim ging de snelheid eruit. Ik was even bang dat ik mijn herstel wat overschat had en dat ik toch minder conditie heb. na een paar kilometer trok de Quest steeds verder naar rechts. Even stoppen dus en voelen aan de rechter band: leeg! Waarschijnlijk een miniem lekje dat steeds groter is geworden, want al eerder vond ik dat de rechter band wat minder druk had dan links.
Goed, band verwisseld en verder op weg. Uiteindelijk "slechts" 28,9 gemiddeld gereden.

Op de terugweg met banden goed op druk werd het 32 gemiddeld. Dat begint er weer op te lijken! Doktersbezoek, ter controle, wees vanmiddag uit dat er eigenlijk niet veel meer loos is. Af en toe een hoestbui, maar verder geen rare dingen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten