Pagina's

dinsdag 17 januari 2012

pensionado's

Ik ben toch wel wat jaloers op pensionado's. Die kunnen op een dag als vandaag lekker rustig aan opstaan, ontbijten en als de vorst uit de lucht is lekker gaan fietsen. Met mijn 53 jaar ben ik er gelukkig nog lang niet aan toe.

Maar......'s morgens met -5 vertrekken en 's avonds thuiskomen als het alweer onder nul is, dat is met een mooie dag als vandaag toch apart. Overdag kijk ik naar buiten, zie dat de zon schijnt, lekker weer......

Maar.........blue monday zal nooit blue tuesday worden en ik prijs me gelukkig dat ik lekker met mijn quest op en neer naar Almelo heb kunnen rijden. In het donker wel lastig en door kou en donker is mijn  gemiddelde laag. En toch heb ik lekker gereden.

Nog een paar weken en ik kan de meeste kilometers weer maken in daglicht.

1 opmerking:

  1. Misschien moeten die pensionada's het ook wel iets rustiger aandoen......;)
    Ze zijn tenslotte ook een jaartje of 10 ouder dan jij.

    Ik vind het wel prima dat ik nog niet zo ver ben........die tijd komt nog wel........denk ik.

    Wim

    BeantwoordenVerwijderen