Pagina's

maandag 14 november 2016

De juiste diagnose

Tja, gisteren tijd besteed aan het aanpassen van de deelbare kap. Vandaag the proof of the pudding. Vanochtend nog niet, want het begon droog. Wel de koudste start van dit najaar, tot nu toe. Min 4 gaf de thermometer aan.
Vanmiddag regende het en wat schetst mijn verbazing? Mijn rechterbovenarm wordt nog steeds nat! Zou ik het dan niet goed vastgemaakt hebben? Nou ja, thuis maar eens nakijken.
Tot ik ergens op een lang recht stuk fietspad tijd en ruimte heb om eens goed te voelen hoe het nu zit. En, wat blijkt? Er sijpelt heel langzaam water tussen de bovenkant en onderkant van de Q door.
Dus is al dat werk gisteren voor niets geweest en zal ik vanavond een strip erlangs gaan plakken. Van coroplast, via velomobielonderdelen.nl ooit eens aangeschaft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten