Pagina's

zondag 14 juni 2015

Ik ga naar CV en ik neem mee.......

Behalve een paar ligfietsvrienden zal dat het volgende zijn:

De bon uit ligfiets& die als entreebewijs geldt en waarmee ik mijn startbewijs voor de 3 uursrace kan afhalen.
Een GPS om de route naar venray te kunnen rijden.
Een tent
Een slaapzak
Een matje
Brandertje voor ochtendkoffie
Ontbijt voor 2 x
Wat kleding, voor onderweg en  voor de vele uren dat ik niets zal fietsen.
Niet te vergeten: schoenen, want op fietsschoenen loop ik niet lekker :)
Mijn gisteren gemaakte Questpyjama.
Een kussen, want dat slaapt wel lekker.
Een paar biertjes
Veel voedsel, voor tussendoor, voor de heenweg, 2 x ontbijt en de terugweg. Niet te vergeten voor de eerste dag, voor tijden en na de race. Fruit en noten vooral.
Euro's voor als ik leuke dingen zie.
Opladers voor de apparatuur.
En, Belle, helaas heb ik geen T shirt met 332 erop. Ik zal me netjes voorstellen op het bloggersplein. 

En, zin om te racen, dat zal ik ook mee moeten nemen, want 3 uur rondjes rijden, ik weet het niet hoor. Of ik dat zal volhouden bedoel ik.
We zullen het zien. Ik heb er zin in, ook in die vele andere bijzondere dingen.

en, oh ja, mochten jullie me 's avonds missen, ik sta niet op de CV camping, maar op een minicamping op 5 kilometer. Lekker rustig en even geen fietsgedoe......pfff, dat houd ik geen 24 uur vol.

2 opmerkingen:

  1. alleen met een flinke dosis nieuwsgierigheid en een goed humeur kom je ook een heel eind .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen