Pagina's

donderdag 22 maart 2012

one of those days

dat was het vandaag. behalve vanochtend, toen het wat stroef ging en ik in 30.4 gemiddeld naar Almelo reed. Beetje tegenwind, uit het Oosten, maar dat kon het niet zijn. Teveel gereden de laatste tijd? Ach de bovenbenen voelden wel wat zwaar, maar ik ben wel meer gewend.
Rustig aan het werk gegaan, wat overigens lekker ging. In de pauze maar eens naar de druk van de banden gekeken. Daar kon wel wat bij. Ik rij graag op 7 bar in de Kojaks. Je voelt dan wel elke mier waar je over heen rijdt, maar het gaat wel vlot. Ze stonden duidelijk lager.
Vijf uur vanmiddag de terugweg gestart. Van meet af aan heerlijk rijden. Ingredienten: beetje wind mee, lekker gewerkt, strakke bandjes en heerlijk weer. Flinke stukken rond of boven de 40 kunnen rijden.
Toptijd gemaakt: 1.34 uur over 53 kilometer: 33.8 gemiddeld.
In Zutphen aangekomen nog vertraagd door een slome stadbus en een busje van de bloemenwinkel die maar niet doorreed. BIS in de maak: bus inhaal syndroom.

Snle gedoucht en gegeten en daarna naar toneel. De uitvoering van het oudertoneel van de klas van mijn dochter is over 5 weken en er is nog werk aan de winkel. Maar ook dat ging lekker.

Het was echt "one of those days"

Daar komen er meer van, zeker weten. Nu een lekker glas wijn en nieuwsuur op.

1 opmerking:

  1. Nog even en je breekt de recordtijd van 1:30 uur!

    Vandaag heb ik ook lekker gereden, het ging bijna als vanzelf met vanochtend gemiddeld 36.nogwat kmu en vanmiddag zelfs 38.5 kmu gemiddeld (wind mee, cruisen met 46-47 kmu).

    Mijn 'oefening' vandaag was het in praktijk brengen van vriendelijkheid en positiviteit. Dat is, behalve bij één wat agressieve automobilist, gelukt.

    A.s. zondag rij ik op de RaptoBike naar ACE voor de 40-km toertocht.

    Namasté ;-)
    Marc

    BeantwoordenVerwijderen