Pagina's

zondag 23 september 2018

over de remmende werking van beukennootjes en ander herfstig ongemak.

Beukennootjes, daar zou mijn post van vandaag eigenlijk niet moeten gaan. Wel over de Sauerlandtocht van ACE. Maar die ging niet door en als deze wel was doorgegaan, zou het zonder mij zijn geweest.
Een uurtje in de regen op een open ligger is geen punt, maar een hele dag?

Aangezien ik wel mijn conditie op peil wil houden, heb ik maar een rondje met de Strada gemaakt, met racekap erop uiteraard.
Ook dan is bijna twee uur in de regen geen lolletje. Je ziet een stuk  minder.

Ik dacht eens even wat eruit te rijden en wilde vol gas gaan. Nou, dat viel tegen. Door minder goed zicht zijn bochten lastig, lees onveilig, op een doorgaand fietspad. Je ziet minder goed waar de auto's vandaan komen, zeker als deze zonder licht rijden.

Wat me echter het meeste opviel, en waar de last zit, is de enorme hoeveelheid beukennootjes dit jaar. Meters lang liggen de fietspaden ermee bedekt en die harde schillen zijn nog het meest irritant. Driftend met mijn Strada ging ik er zo goed mogelijk overheen. Levensgevaarlijke manoeuvres uithalend om op het rechte pad te blijven.
Gelukkig lagen de eekhoorns ook in hun holen beter weer af te wachten, anders was het een bloedbad geworden.

En morgen schijnt de zon gewoon weer.

4 opmerkingen:

  1. Beukennootjes, eikels, bladeren en andere herfstachtige items zorgen vooral met de Handbike voor een enorme remmende werking.

    Het scheelt echt zo enorm veel qua snelheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft u dringende leningen nodig? Wij bieden leningen van alle soorten leningen aan individuele, bedrijfs-, samenwerkende instanties en organisaties. Bent u op zoek naar leningen die zijn geregistreerd en goedgekeurd? Als u interesse hebt, kunt u ons bereiken via e-mail: gcscredits@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOE KRIJG IK EEN LENINGSBIJSTAND @ 2% RENTEVOET?

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen zeven dagen na mijn aanvraag legde hij mijn geleende bedrag vast zonder verborgen kosten en kon ik voor de medische rekeningen van mijn zoon zorgen, mijn huurrekening verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft u dringend een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen