Pagina's

zaterdag 20 oktober 2018

Alweer een andere

Ja, soms gaan besluiten heel snel bij mij. De M5 had nog niet de kans om te wennen aan zijn nieuwe garage, of hij werd alweer de deur uit gedaan. Waarom? Tja, ik heb al jaren last van evenwichtsproblemen. Na onderzoek bleek er iets migraine-achtigs te zijn, zonder echte hoofdpijn. Iets rondom het evenwichtsorgaan aan mijn rechterkant. Daarvoor medicatie ontvangen, die aardig helpt. Ik heb geen duizeligheidsaanvallen meer.
Rijden op mijn Raptobike ging ook een stuk zekerder dan voorheen. Dus begon het te kriebelen, ik wilde een "echte" raceligfiets. Dan kom je snel bij M5, een hele mooie M racer vond ik op Marktplaats.
Rijden ging voorzichtig, ik voelde me minder zeker dan op de rapto. dat went wel, dacht ik. Maar nee, na een aantal ritten bleef ik onzeker, dus de knoop doorgehakt. Dit is het niet voor mij. Gelukkig is het een gewilde fiets, dus snel verkocht aan een jonge Belg, die er vast veel meer plezier van zal hebben dan ik.
Racen doe ik voortaan in de Strada. De rapto is er voor mooi weer, doordat deze zo laag is, voelt rijden prima.

Tja, en dan moet de ruimte in de schuur weer worden opgevuld. Je hebt nu eenmaal een hobby, toch? Al snel stond er een mooie trike te koop. Ice trike sprint, vouwbaar. Heerlijke fiets, lekker stabiel. Goed voor rustige ritten, boodschappen, vakanties. De naam is weliswaar sprint, maar snel gaat het niet. Trike rijden is een andere tak van de ligfietssport. Weliswaar net als een velomobiel een driewieler, maar omdat ie open is, is de beleving en het uitzicht echt heel anders.


4 opmerkingen:

  1. Weet zeker dat de trike wel goed gaat bevallen! Een M5 is leuk (heb ik ook...) maar mijn trike is misschien nog wel leuker! Ook al gaat het niet zo snel, trike rijden is gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier gewenst met je nieuwe Casper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft u dringende leningen nodig? Wij bieden leningen van alle soorten leningen aan individuele, bedrijfs-, samenwerkende instanties en organisaties. Bent u op zoek naar leningen die zijn geregistreerd en goedgekeurd? Als u interesse hebt, kunt u ons bereiken via e-mail: gcscredits@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen