Pagina's

donderdag 18 april 2019

Quest time again

Mijn Strada begon er steeds meer als een Quest uit te zien. Wielkappen van lexan gemaakt. Op zoek naar een verbeterde vorm ervan, nog net niet bij Intercitybike langsgegaan om te kijken hoe die van de DF er uit zien en of ze passen op de Strada.

En steeds maar kijken of er een redelijk nieuwe gebruikte Quest of DF te koop staat. Bij Elan een DF zien staan op de site, maar gelukkig was deze nog in Dronten. Anders was ik er wellicht voor gegaan.
Ik had wegens gedwongen vertrek bij oude werkgever een financieel meevallertje en dat mocht van mij best naar een nieuwe fiets.

Maar ook een andere trike lonkte, want mijn Ice sprint vind ik niet racy genoeg. De VTX ziet er geweldig uit.

Tot ineens een mooie rode carbon Quest te koop kwam. Weinig kilometers, mooie staat en dichtbij. Snel gehandeld en inmiddels staat ie hier. De verkoper is gestopt met velomobiel rijden en daarom zit er nogal wat bij. Banden, tassen, kap (moet nog afgewerkt)

Mijn Strada is bijna net zo snel verkocht en die rijdt nu in de buurt van Franfurt rond.

De eerste ritten zijn al uitstekend bevallen en ik weet weer waarom ik een Quest reed en nu weer rijd. Heerlijke fiets, goed voor ritten met weinig bochtenwerk.
Natuurlijk heeft de Strada voordelen; goede fiets voor meer bochtig parcours.











2 opmerkingen:

  1. Proficiat met je nieuwe fiets Casper! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Adri,

      Ik las dat je behoiorlijk pech hebt met jouw velo. Succes en sterkte

      Verwijderen