Pagina's

zondag 2 juni 2013

koning of koningin?

Ja beste mensen, dat is de vraag van vandaag. LOL tochten zijn altijd verrassend. Voor vandaag waren er slechts 5 inschrijvingen, tot vrijdag zelfs maar 3. Vanochtend was het aantal deelnemers 11.
De richting waarin we zouden rijden was qua wind voor de open liggers niet gunstig, noordwest. En er waren 4 open liggers bij vandaag. Pieter jan voor het eerst op zijn Baron.
Er waren geruchten over een ritje naar de opstapdag in Ede, kennelijk waren deze nergens op gebaseerd, want al snel was bepaald dat we noordelijk zouden gaan.
Dat werd een rit langs de IJssel, via Voorsterklei en Worp naar Welsum, alwaar verrassend, appeltaart bij de koffie kwam. En die zomerkoninkjes dan? Nergens te zien, in geen velden of wegen te bekennen. Te koud voorjaar zeker?

Nou ja, het mag de pret niet drukken, want er waren twee zomerkoninginnen bij. Ans en Jacky, die beide middels de Rastamango van huiscameraman Lorenz

 hebben kennisgemaakt met het velomobielen. Lorenz blijkt daarmee de enige echte velomobielambassadeur van LOL te zijn.
Eindelijk deelname van het vrouwelijk geslacht, hoewel ik Marloes natuurlijk niet voor het hoofd wil stoten. Ook zij is eenmaal mee gereden. Ik kan het mis hebben, maar de pauzegesprekken waren wat minder macho en op vriendelijker toon ;) :) Zelfs de plaspauzes werden zorgvuldig uitgezocht op beschutting.

Ik voel me de koning te rijk, met dit soort ritten.

1 opmerking:

  1. hee Casper, leuk stukje, tnx...

    Grappig dat je deze foto hebt gepost, ik heb juist het filmpje die ik op dat moment van de langsrijdende lollers en lolsters maakte. Zal ik later op mijn BLOG zetten.

    BeantwoordenVerwijderen