Pagina's

dinsdag 23 april 2013

bijna zover

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover, de reis naar Spezi. Als vandaag de bekende generale is die altijd mislukt, komt het goed. Vandaag ging het niet zo lekker, de vaart kwam er niet echt in. Lag het aan de ketting, houd dat geratel de snelheid eruit, banden te slap? Nee, de benen waren gewoon minder denk ik. Kan weleens gebeuren.
Morgen nog de laatste dingetjes halen, fiets nog een keer nakijken, banden op juiste spanning etc.

Donderdag vroeg opstaan, om 7 uur Marc bij Ruurlo ontmoeten en gaan.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb me voorgenomen tijdens de tocht regelmatig updates (met foto's) op Twitter te posten: twitter.com/mavawa of #spezitour

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, doen we. Ik neem mijn notebook mee, weegt bijna niets en bijna overal is wifi. Kunnen we 's avonds bloggen. Mijn mobiel houdt het qua batterij niet lang vol ondanks dat ik een nieuwe heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier samen. Ik ga de komende 3 dagen met 29 pre-pubers op kamp.
    Heerlijk boerengolfen, kanoën, allerlei bosspelen doen, enz, enz.

    Succes met de route, goed afspreken waar je elkaar weer gaat treffen als je elkaar kwijt bent :)

    Veel foto's maken van alle mooie, nieuwe fietsen op de Spezi en dan hoor ik graag van jullie met de volgende #LOL-tocht hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Casper, Marc,

    Vanaf hier heel veel plezier gewenst met een mooie tocht en beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marc en Casper,

    veel plezier... !!

    lorenz

    BeantwoordenVerwijderen