Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

Zware dag

Vandaag was de eerste en enige dag van deze week dat ik mijn velomobiel kon gebruiken voor woonwerkverkeer. De andere dagen liet mijn agenda het niet toe. Normaal gesproken rijd ik 2 x per week heen en weer van Warnsveld naar Almelo.

Laat het nu net vandaag zo'n beetje de natste dag van de week zijn! Maar ja, niet zeuren, je hebt niet voor niets een velomobiel. Dekje erop, goed aangekleed en rijden maar. Vanochtend ging het nog redelijk, maar vanmiddag terug kreeg ik de vaart er maar niet in. Schakelen ging niet lekker, benen voelden niet goed. En dan, die regen......een buitje soms is niet erg, maar ruim 3 uur in de regen rijden is toch echt geen feest. Bovendien houd ik niet van rijden met een dekje, een beetje opgesloten gevoel.
Daarnaast was dat dekje helemaal doorweekt, want ik kan mijn Q niet droog parkeren bij de baas.

Een voordeel was wel dat ik heb ontdekt dat ik radio 1 op mijn mobiel kan zetten en dat de hele weg kan luisteren. Bij de mediamarkt heb ik namelijk een koptelefoon gevonden die past op mijn hoorapparaten. De microfoon daarvan zit namelijk boven het oor en de meeste koptelefoons zitten lager. Nu heb ik zo'n nekgeval, een aircoustic.
Nog even zoeken naar een goede muziekzender en het mag wel weer een dagje regenen.

Thuis na het eten voor het eerst sinds lang liggen snurken n het eten, wel een half uur lang. Zal wel nodig zijn geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten