Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Poeh poeh

wennen met die wind van vandaag. Wind mee is niet direct merkbaar, wind tegen is bijna een genot: gewoon rond de 30 blijven rijden op stukken waar ik met de racefiets al zou zijn teruggezakt naar net boven de 20.

Ik moest even terugdenken aan vroeger tijden toen op t.v. de autotest werd gedaan met zijwindgevoeligheid. Dan kwam er zo'n mooie lijn, waarvan een gevoelige auto veel afweek. Nou, daar kan ik sinds vandaag over meepraten.

Blijkt verder dat mijn normaal rustige woonwerktraject ineens een sluiproute is, wegens wegwerkzaamheden verderop. Da's een stuk minder prettig!
Ook mijn eerste lekke band gehad, maar dat bleek gelukkig thuis pas de volgende ochtend. Een heel klein gaatje, waardoor de band waarschijnlijk langzaam is leeggelopen.
Lees ik net op de blog van Peter, de vorige eigenaar, dat hij iets in de binnenband spuit, om lek te voorkomen ( als ik het goed heb begrepen) Ga ik ook maar eens naar op zoek.

Blijft mooi om te Questen, alleen al de reacties van de jeugd: Wow, waauw, Zo, hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten