Pagina's

vrijdag 16 september 2011

heerlijk herfstdagje

Vandaag weer een heerlijke dag om te rijden. Vanochtend wel fris, de keuze voor een zweethemd en een shirt ging nog net. Mijn vizier besloeg steeds van de kou, met af en toe slecht zicht als de zon erop stond. Ik heb een mooie route, 's morgens de zon op mijn kop en 's middags weer.
Gisteren een feest gehad van het werk, dus een paar biertjes op. Dat voelde ik vanochtend wel, daarom maar bedacht me niet over de kop te fietsen en wat over te houden voor de terugweg. Weer even een andere route getest, omdat ik op zoek ben naar de ww route met de minste obstakels, lees de minste momenten waarop ik in de remmen moet. Dat lukt aardig, hoewel ik soms een misser maak.
Maar goed, af en toe een andere route maakt het weer leuk. Blijkt wel dat in dorpen in de Achterhoek en Twente een voorkeur is voor klinkerwegen. Ziet er landelijk en mooi uit, maar hobbelt enorm.

1 opmerking:

  1. Wat laat, maar nog gefeliciteerd met je Quest!

    Heb je de Fietsersbond routeplanner al geraadpleegd voor een optimale velomobielroute naar je werk? Hier kun je tegenwoordig ook het vermijden van hindernissen voor lange en brede fietsen instellen (optie Geavanceerd, dan helemaal onderaan), dus misschien vind je zo een fijnere route.

    Groet, Marc

    BeantwoordenVerwijderen